בדיקות באמצעות קפסולה

קפסולה [כמוסה] אנדוסקופית הנה פתרון מהפכני להדגים, לזהות ולעקוב אחרי הפרעות במערכת העיכול באופן ידידותי למשתמש. השיטה פותחה בישראל ע"י חברת Given Imaging בשנת 1998 כווידאו קפסולה שאפשרה לראשונה לרופאים להדגים את המעי הדק ובעקבותיה את כל מערכת העיכול. הקפסולה היא בגודל של כדור נבלע ומכילה טכנולוגיות מדידה כמו מצלמה, מכשור לניטור חומציות [pH], לחץ וטמפרטורה ומאפשר לעקוב אחרי התנהגות המעי הבריא והחולה. 
מאז המצאת הווידאו קפסולה פותחו התקנים נוספים המבוססים על הקפסולה ומאפשרים לרופאים לאבחן ולעקוב אחרי פתולוגיות במערכת העיכול, שעד כה לא היה ניתן לזהות אותם בשיטות הבדיקה המסורתיות.

פתרונות המוצעים בגסטרומד לאבחון, זיהוי וניטור בעיות במערכת העיכול באמצעות קפסולה:

campill

ווידאו קפסולה

ווידאו קפסולה להדגמת מערכת העיכול היא כמוסה בגודל של גלולת ויטמינים גדולה, הנבלעת על ידי הנבדק. לאחר בליעתה, הכמוסה נעה לאורך המעי ומשדרת תמונות של חלל המעי למקלט הצמוד לנבדק. לאורך הבדיקה יכול הנבדק לתפקד באופן רגיל.

מידע נוסף

campill

קפסולה לניטור חומציות ושט

קפסולה הנצמדת לושט ומטרתה לנטר את תדירות ומשך העלייה של חומצות הקיבה בוושט במהלך פעילות שגרתית של 48 שעות ועד 96 שעות.

מידע נוסף

campill

קפסולה למדידת תנועתיות

כמוסה למדידת תנועתיות מערכת העיכול-Smartpill הינה גלולה לבליעה העושה שימוש בטכנולוגית חיישנים למדידת חומציות, לחץ וטמפרטורה של מערכת העיכול.

מידע נוסף

campill

קפסולה דמה

קפסולה דמה [Patency Capsule] עשויה לקטוז ומיועדת למטופלים אשר אצלם קיים חשד לקיום הצרויות במעי. לפי תוצאות בדיקה זו ניתן לדעת האם ניתן להמשיך ולבצע בדיקה ע"י קפסולה למעי הדק או לוושט

מידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​