מרפאה משולבת כירורגית אונקולוגית לגידולי מערכת העיכול

גידולי מערכת העיכול תופסים חלק נכבד מכלל מקרי הסרטן, והגישה הנכונה יותר בהתמודדות עם המחלה הזו היא בטיפול רב-תחומי, משולב הרואה את המטופל ובני-משפחתו במרכז, וסביבם את כל הרופאים המומחים.

המרפאה מהווה ONE STOP SHOP לחולי סרטן ושט, קיבה, ומעי גס, משלב האבחנה, דרך הטיפול ובמסגרת מעקב לשלילת הישנות. המטופלים המגיעים למרפאה זוכים לליווי צמוד, מכירורג ומאונקולוגית, המובילים בתחום הטיפול בגידולים אלה. הביקורים המשותפים מתקיימים במסגרת זמן אחת, שבמסגרתה תקבלו הסבר מפורט ותהיו שותפים מלאים בתהליך קבלת החלטות רב תחומי. 

לשילוב הכוחות ערך והשפעה חסרי תקדים על מטופלים, הם בגישור על על פערים וגישות טיפוליות שונות, על קיצור משך הבירור, מניעת דחייה והמתנה מיותרות במעברים בין הטיפול הניתוחי והטיפול האונקולוגי. הגישות הניתוחיות מותאמות אישית גם הן, החל מניתוחים לפרוסקופיים ורובוטיים, ועד ניתוחים פתוחים לגידולים מתקדמים מורכבים. 

המרפאה מייעצת לחולים בכל שלבי מחלתם.  בהתוויות הנכונות הטיפול הרב תחומי ניתן לחולים עם גידולים ראשוניים וגרורתיים. 

תהליך הבירור והאבחון

המרפאה מאפשרת בביקור אחד במרפאה ייעוץ ע"י כירורג, פרופ' גיא להט, מנהל החטיבה הכירורגית בבי"ח איכילוב ומתן ייעוץ אונקולוגי, ד"ר שרון פלס, מנהלת השירות לגידולי מערכת העיכול, בבי"ח איכילוב. כך, מתקיים שיתוף פעולה צמוד בין האונקולוגים והכירורגים המעורבים בטיפול.

שמירה על הרצף הטיפולי של כל מטופל עומדת בבסיס התפיסה של המרפאה המשולבת. במקום שהרופא המטפל יפנה את המטופל למומחים בתחומים שונים, המרפאה משלבת שתי דיסציפלינות שונות ודיון מעמיק על האופציות ודרכי הטיפול השונות הקיימות בפני המטופל.

הטיפול התומך מאפשר לנו להרחיב את הכלים הטיפוליים במתמודדים עם גידולים במערכת העיכול, ולתת תמיכה נפשית, תזונתית ואחרת.

צוות המומחים של המרפאה משולבת כירורגית אונקולוגית לגידולי מערכת העיכול

פרופ' גיא להט

מנהל החטיבה הכירורגית ומנהל היחידה לכירורגיה אונקולוגית במרכז הרפואי תל אביב. מרצה בכיר, פרופסור חבר בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב

מידע נוסף »

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​