דבר המנהל הרפואי

החזון לשלב עבודה קלינית עם מחקר פורץ דרך ובכך לאפשר לחולים את הטיפול הטוב והמודרני ביותר, הוא חזון בעל ערך קליני רב ויש לו חשיבות אדירה בקידום הרפואה. אבל חזון כזה לא נותן מענה לבעיה המרכזית של הרפואה המודרנית – הזמן הקצר המוקדש לחולה בזמן הביקור והצורך בנגישות קלה בעתות מצוקה או סתם כשמתעוררת שאלה. 

חלק גדול מזמני אני מקדיש לשמירה על סטנדרטים גבוהים של טיפול רפואי ושילוב של הגישה והידע עם חידושים וטכנולוגיה עדכניים. היום אני יכול לומר בבטחה שבגסטרומד אנו מחזיקים ב-Cutting edge של הציוד הרפואי ואנו חשופים לחידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר של החברות הישראליות הידועות בכל העולם בחדשנות ובפיתוח מוצרים מתקדמים כמו.Vibrant, GI View ,Endopix, Smart, Peermedical, Earlysense, Medjet.

אבל היום אני כבר יודע שהרפואה המיטבית משלבת שיפור מתמיד, לצד חמלה והתחשבות בחולה ובבני משפחתו; קידמה טכנולוגית לצד מערכת תמיכה הרואה גם את הקושי הנפשי, הרגשי והפסיכולוגי שחווה החולה והמקורבים לו; אמצעים טיפולים ואבחנתיים מהשורה הראשונה, לצד הבנת התרומה של החוסן הנפשי למצבו הבריאותי של החולה.

מרבית החולים מעדיפים כיום להיות מטופלים במרכזי מצוינות המאגדים את כל האמצעים האבחנתיים והטיפולים על מנת ליצור חווית טיפול אישית ומשפחתית. מתוך ההבנה הזו קמו מרכזי גסטרומד. על ברכי החזון הזה פועלים ארבעת המרכזים שהקמנו, המתמקדים בטיפול במחלות הכרוניות השכיחות במערכת העיכול: מחלות דלקתיות של המעי, מחלות ממאירות, הפרעות בתפקוד ומחלות כבד. הטיפול במרכזים הללו מתבצע תוך שיתוף פעולה מקצועי והתקשרות עם מומחים מובילים בדרכי העיכול, הדמיה, כירורגיה ואונקולוגיה בשיתוף מלא עם צוות רפואי תומך – פסיכולוגיה, תזונה, פיזיותרפיה ומטפלים בנפש וגוף.

בנוסף לתמיכה שמקבל המטופל במרכזים, בגסטרומד פועלת מערכת תמיכה המבוססת על התקשרות דרך אתר האינטרנט (מידע ובלוגים) או באופן דיסקרטי דרך הדואר האלקטרוני או בפקסים. בכל זה כמובן בנוסף לקשר השוטף הישיר עם מזכירות המרכז בטלפון.

בכל שנה מטופלים בגסטרומד אלפי חולים כולל חולים מורכבים במיוחד, המופנים להתייעצות וטיפול. למענכם אנו שוקדים על שיפור מתמיד, ואיננו חדלים להתפתח, להתעדכן ולהישאר בחזית הידע, ובד בבד להעניק לכם את מערכת התמיכה שאתם זקוקים לה, הן במהלך השהות במרכז, והן במהלך ההתמודדות עם המחלה מחוץ למרכז.

כולי תקווה שמאמצינו נושאים פרי, ושהמטופלים המגיעים למרכז מקבלים מענה לצרכיהם.

אני רוצה להאמין שאנו פתוחים לקבל את כל הצעותיכם לשיפור וליישמן על הצד הטוב ביותר עבורכם.

בברכת רפואה שלמה,

פרופ' זמיר הלפרן

מנהל רפואי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​